Перейти до основного вмісту

Всі люблять меми, чи не так?

З розвитком технологій з'являються і нові жанри журналістики. Окрім традиційних заміток, репортажів та інтерв'ю, ми можемо дізнаватися інформацію з подкастів, вебінарів та різних інтернет-креативів. Одними з таких креативних способів донести інформацію до читача є так звані меми. 
За визначенням, що ми можемо знайти: меми — зображення, відео або текст поширюваний через мережу інтернет, що набуває популярності в короткий проміжок часу, згодом стрімко її втрачає. Інтернет-меми стали настільки популяними, що навіть створені інтернет-енциклопедії: російськомовна Lurkmore.to та україномовні Енциклопеція Драматики, Файна Меморія та Інциклопедія
Меми — це не тільки картинки для розваги з бейбі Йодою або ж Дрейком, це також цікаві ілюстрації, які допомагають запам'ятати корисну інформацію, наприклад зі шкільної програми. Я вважаю, що такі меми можуть бути могутньою пропагандою української культури та історії.

Меми — це вже невід'ємна частина поп-культури, адже якими серйозними ми не були, ми всі любимо дотепний гумор, а гумор подовжує життя. Тому смійтеся та вивчайте різні цікавинки!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВПРАВИ ЗІ СТИЛЮ

Кожен журналіст має свій власний стиль написання текстів і володіє ним неймовірно вдало. Саме завдаки ньому читачі ідентифікую автора. Мені як майбутньому журналісту дуже хотілося б, що мої статті вирізнялися серед маси ідентичних новин. Дуже корисним є видання Кено Ремон "Вправи зі стилю" , в якому поєднується гумор, стилістичні експерименти, іноді абсурд. Один текст був розказаний 99 разів і щоразу по-іншому. обкладинка книги Ось так цікаво можна розповісти звичайну новину про писанку-витинанку  стилем заперечення. "Це було ані у Львові, ані у Харкові, а у столиці. Відбулося це не в переддень Різдва, і навіть не в час Нового Року, а напередодні Великодня. Це було не дерево, і навіть не будинок, а це була скульптура. Це була не Венера Мілоська, і був це не золотий Будда, а була писанка-витинанка." Але найголовніше в пошуках "свого" стилю не забути про те що головна мета тексту донести інформацію до читача.